چه هدیه‌ای برای عید غدیر تهیه کنیم؟

 

به نام نامیِ حق 

 

هر ساله در آستانه عیدِ سعید غدیرخم، در کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای اسلامی، شیعیان مولا امام علی (علیه السلام) آماده برپایی جشن غدیر می‌شوند. به خصوص سادات عزیز که خود را برای میزبانی و عیدی دادن به مناسبت سالروز اعلام خلافت جد عزیزشان محیا می‌کنند.

خرید تندیس کوچک ویژه عید غدیر

اما این تمام ماجرا نیست! در سال‌های اخیر مردم عزیز ما تلاش می‌کنند که این عید باسعادت و پرخیر و برکت را پرشورتر و زیباتر برگزارکنند.

خرید تندیس علی ولی الله (ع) ویژه عید غدیر

خرید تندیس علی ولی الله (ع)

به ویژه که به ما شیعیان سفارش شده علاوه بر سادات، سایر شیعیان و محبین آقا امیر المومنین علی (علیه السلام) هم به میزبانی، ضیافت‌داری و عیدی دادن بپردازند.

خرید تندیس مولا علی با ۱۰٪ تخفیف

امام صادق(علیه السلام) فرموده‌اند: غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام هزار هزار (یکی میلیون) پیامبر و صدیق و هزار هزار شهید و هزار هزار فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

 

سخنرانان و عالمان برجسته کشور مانند حجت الاسلام پناهیان نیز هرساله مردم را به هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این جشن دعوت می‌کنند.

خرید ساعت رومیزی - جاقلمی علی ولی الله (ع)

خرید ساعت رومیزی - جاقلمی یا علی ابن ابی طالب (ع)

دکورستان فدک قم نیز در راستای اشاعه فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و ترویج نام مبارک مولا امیر المومنین علی (ع) محصولات متنوعی تولید کرده است.

 

این محصولات می‌تواند به عنوان عیدی از طرف سادات، هدیه برای نوجوانان مسجد، یادگاری برای دوستان، تقدیر از کارمندان ارگان‌های مختلف و جایزه مسابقات و برنامه‌های ویژه عید غدیر مناسب باشد.

تندیس حرم مطهر امام علی(ع)، هدیه‌ای نفیس

از این محصولات زیبا می‌توان آویز خودرو، تندیس ساده، تندیس ترمه، تندیس‌های کوچک، انواع جامدادی رومیزی و جاکلیدی دیواری را نام برد که با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از سایت دکورستان فدک قابل سفارش است.

ساعت دیواری‌های زیبا مزین به نام مبارک مولا علی (ع)

شایان ذکر است که در صورت خرید عمده می‌توانید با تماس با پشتیبانی، محصول مورد نظر خود را با قیمت به صرفه‌تر خریداری کنید.

تندیس ترمه دار علی ولی الله (ع)

تندیس ترمه دار یا علی ابن ابی طالب (ع)

از خداوند برای شما عزیزان و کادر تولید و پخش محصولات فدک، توفیق عمل به آموزه‌های مولی الموحدین امام علی (علیه السلام) را خواستاریم.

 

جامهری 64تایی

۳۵۰,۰۰۰ تومان۳۳۲,۵۰۰ تومان
فروش ویژه مساجد
۵ درصد

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش